ZeuGizemAkyldz
Kızlar merhaba yaklasık 3 haftadır çok şiddetli öksürük problemi yaşıyorum. Şiddeti okadar arttıki her öksürdüğümde idrarımı kaçırır oldum. Bunlarla beraber öksürük sırasında rahmime kramplar giriyor ce 3 gündür sağ tarafımın ağrısından sabaha kadar uyuyamıyorum. Doktoruma sordugumda baskıdan dolayı normal oldugunu söylesede benim içim rahat etmedi. Öksürük şurubuda içmem sakıncalı oldugu için hiçbirşey yapamıyorum böyle bir sorun yaşayan varmı. Bal karabiber vs tüm doğal yöntemleride denedim :(