Kızlarrr 36. Haftama gircem sol böbreğim felakettt ağrıyor. Daha öncede sağ böbreğim ağrımıştı taş olduğunu söylemişti doktorum 1 hafta çekmiştim o zamanda ağrıyı sonra kendiliğinden geçmişti. Hamilelikte çok zor oluyor napcam hiçbir fikrim yok dayanılcak gibi değil böbrek ağrısı 😪