Kızlar selam,
Hamileliğimden 3-4 ay kadar önce eşimde hpv siğilleri çıktı. Sonra banada bulaştı. Hem iç hem dış tarafta vardı. Benim özel bir doktorum vardı ona gittim aşırı yakan bir ilaç sürdü o zaman ve ben 1-2 haftaya kadar geçti. Eşimdekilerde çoğaldıktan sonra yaktırdı.
Şimdi 29+4 haftalık hamileyim. Eşimde yine bir tane çıkmış. Bende birşey yok ama normal doğum istiyorum. Normal doğum yolu ile de çocuğun ağzına veya yüzüne bulaşma riski oluyormuş.
Bunuda geçen hafta aynı anda hamile kaldığım arkadaşımdan öğrendim. Oda 32 haftalık hamile hamileliğin ilk başında 3-4 kere operasyon olmuş ve siğillerini yaktırmış.
Onun doktoru kesinlikle sezeryan olacaksın demiş.
Benimde 15 inde randevum var doktoruma soracağım ama aranızda böyle bir durum yaşayan varmı.
Sezeryandan çok korkuyorum. Allah korusun son dakika bir problem olursa mecbur sezeryan olacağım ama herşey yolunda ise normal olmak istiyorum. Tecrübesi olan var ise yazabilir mi?