Evinblgl Herkesin doğum hikayesi farklı bence çok doğru bir soru değil buna en iyi hekimler karar verebilir. Burda normal doğum yapanlar normal sezaryen yapanlar sezaryen diyecekler. Her iki doğum şeklindede evladımıza kavuşuyoruz allahım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin herkese 🙏🏻