esraserdar34 Özellikle sezeryan olmuş anneler kaçıncı günde toparlanıp yenidoğan çekimine gittiler? Bebek doğduktan 10-15 gün içinde gidilmesi gerekiyor diyorlar ama ameliyat olan anneler ne zaman gitmeli ?
Hazalaskin esraserdar34 bize fotoğrafçımız bebek için hastaneye kontrole gideceğiniz gün ayarlarız iki kere evden çıkmış olmazsınız dedi. Ne zaman bebek için kontrol olur bilmiyorum henüz doğmadı da hanım 🥰🤷🏻♀️😂
esraserdar34 melikeguneyozalp MaşAllah umarım bende hemen toparlarım fotoğrafçı bana 4ncü gün alalım sizi diyor ama ödem atmış olurmuyum 4 günde
Hazalaskin esraserdar34 bilmiyorum ki 🤷🏻♀️ Bizim kız lütfedip gelirse öğrencez de gelen giden yok 39. Haftadayım