Tlysrkan tavsiye etmem çevremde çok gördüm, gerçekten bebek poposuna bezi kendi seçiyor 😄🙈 ve bazı markaların yenidoğanı 2 hafta gibi bir süre kullanılıp 2 numaraya falan geçmek durumunda kalıyorsun, bez küçücük oluyor. O yüzden ben doğuma yakın 1 paket seçtiğim markadan alıp ilk 2 3 gün deneme yapıcam. Bez stoğu belki sabit kaldığı aylarda ancak yaparım 2-3 aydan sonra.