Halime90 çok geçmiş olsun, iki haftadır böyleydim. Gece acillik oldum serum yedim, parol serumu da verdiler ertesi gün alerji oldum alerji iğnesi vurdular tekrar acile gittim falan. Evde bol soğan salatası yaptım yedim, kekik limon çayı yaptım içtim. Öksürükten uyuyamadığımız gece de, soğanı doğradım sıcak suya koydum kaseye; o kaseyi de yattığım odada yatağın yanına koydum. O kadar iyi geldi ki. Viksle buğu yaptım, o da açtı nefesimi. Tavsiye ederim onu da