kahvesever__ Arkadaşlar Doğumdan sonra acayip şekilde kalça ağrısı kaldı bende sol tarafım çok ağrıyor neden acaba doğum yapmış anneler sizde yaşadınız mı acaba bu durumu yada bilgisi olan varsa lütfen yazsın bu arada normal doğum yaptım