Tatlissannee12 Canım benim doğum doktorum normal doğum yapabilsem bile sonrasında sıkıntılar çıkabileceğini söyledi. Fıtığı ilerletebilir, patlatabilir ya da doğum gereğinden fazla kötü geçebilir dedi. Bunların hiçbiri olmayadabilir ama risk var bu yüzden bir beyin ve sinir cerrahına görünsen iyi olur dedi. Ben de beyin cerrahından randevu aldım, MR çekildi. Beyin cerrahı MR sonuçlarımı inceleyince belimde belli bölgelerde fıtıklar olduğunu ve bana sezaryen tavsiye ettiğini söyledi. Ikınmak fıtığa zarar veriyormuş, doğum esnasında belde oluşacak baskıyı fıtıklı insanlar kaldıramayabiliyormuş. Cuma günü doğum doktoruma randevum var onunla konuşup son kararı vereceğiz ama muhtemelen normal doğuma izin vermeyecek bunları duyunca. 37+5 im ben. Sezaryen kararı alırsak muhtemelen haftaya doğururum. Sen ne kadarliksin?