1melek__annesi Bugün kontrolum vardı 6+6 olmama rağmen kalp atışı duyulmadı 😔 beta hcg 15319 çıktı bu değere gore duyulması gerekmiyormuydu sinırım çok bozuldu ya😒
yigitinannesiiiii 1melek__annesi moralini bozma canım duyarsın yakında ben sata göre 7+4 te duymuştum
Semayls 1melek__annesi ben 8. Haftada duydum normalmiş zaten erken daha duyarsın panik yapma inşallah
Seri4545 1melek__annesi bence kontrollerini aksatma git haftaya 8 oluyorsunuz inşallah o zmaan duyulur canım
Hulus 1melek__annesi stres olmayın geç duyulabilir benim bir arkadasimda 7. Haftasında duymustu ama kontrolunuzu sakin aksatmayin 2 hafta cok uzun bir sürü Allah korusun aksi bir durumda erken müdahale cok onemli
1melek__annesi Seri4545 2 hafta beklicem 9 olsun öyle gidicem bidaha hayal kırıklığına uğramak istemiyorum
Seri4545 1melek__annesi zamanında git Allah korusun ters giden birşeyler varsa doktorlar müdahale eder en azından
NimetDilmen 1melek__annesi bende aynı durumdayım. 7 haftalıkken bebek de qorulmedi, kalp atışı da duyulmadı. Bu Cuma 8 haftalık olcam doktora qitcem bakalım. Doktor muhtemelen boş qebelik dedi
herhangibiri 1melek__annesi canım kilolu musun yada karın bölgen yağlı mı? Bende o şekilde gittiğimde kalp atısı yok henüz dedi ama alttan bakınca duymustuk. Karından net olmayabiliyor merak etme gönlünü ferah tut.