Ozge [silindi] denemek lazım bence. Her bez bebeğin cildine iyi gelmiyor maalesef. Benim bebiş doğmadı ama kuzenim kızına kullanıyordu memnundu onun tecrübesini aktarayım. 🌸
Zeynosmooom_1234 [silindi] oğlum 3 yaşında doğduğundan buyana kullanıyorum aşırı güzel iyi Ve nezaman mecburi kalmaya kalksam öbur bezlerden kullansam oğlum hemen pişik oluyo sâdır geciyo bimin jenny willy bezi çok iyi arkadaslar
ipekelvanalparslan Kızım 2bucuk yasinda ve doğduğundan beri bu bezle büyüdü şimdi hamileyim ve yine ilk bu bezden başlayacağım bakalım biz çok memnunuz
sakinim_tmm Kizim iki yaşında doğduğu dan beri denemediğim bez kalmamisti Prima falan hep pişik yaptı ama Jenny wilyy e başlayana dek. Şimdi ne zaman farklı bez kullansam kıpkırmızı pişik olur hassas ciltlere bir numara diyebilirim kendi tecrübeme dayanarak