Aliyegunes Kızlar belinde bir ağrı var adet olucakmis gbi sabki normalmi karnında sertleşme fln yok gün içinde toplasan 3krre fln sertleşme olmuştur.. eşimle biraz tartıştık ağladım acaba ondanmi bel ağrısı fln grdi normalmi bilemedim
Nill2 Aliyegunes 32 deyim benimde günlük adet ağrım oluyor. 30 dan beri var. Ama genelde çok okudum bu haftalarda yaşayanları.
Gamzess1 Aliyegunes Canım benimde ne zaman eşimle tartışsam gücensem aynı belime Ya da kaşığıma Ağrı giriyo 29 oluyorum bende dinlen geçer inşallah belden kasıga gitmezse Ağrı normaldir
Cerennnarsss Bizimde 32.haftaya girdi bel ağrısı bazen kasık ağrısı bazense karında sertleşme oluyordu doktor dinlenince geçiyorsa endişe etmeyin dedi ama düzenli bi ağrı ve geçmiyorsa hastaneye gitmekte fayda var
Aliyegunes Cerennnarsss normalde sertleşme olmuyordu ama bugn aglmaktan kendmi kasmaktan 3, r 4 kez oldu korkmaya başladım