7084HzY_4 canım benim de ilk gebeliğim ve benim de kansızlık sınırda çıktı ve ben coraspirin de kullanıyorum bana da dedi bebeğe giden kan akışı yavaş olduğu için bebek senden beslenemiyor diye . Bana doktorum sadece sola yat bebeğe kan daha rahat gidiyormuş yemene içmene dinlenmene dikkat et dedi bende 1 hafta yedim içtim yattım tabi günlük ev işleri yapıyordum ama kendimi paralamadan sabah yumurta ye dedi yiyorum dedim 2 tane ye dedi badem ceviz bol ye sonra eve geldim çok üzüldüm bende ama kendi çapımda beslenme programı yaptım sabah 2 yumurta mutlaka salatalık peynir tahin pekmez atıştırmalık ceviz badem muz kivi süt gece de yatmadan üzüm pekmezi ve ceviz çok şükür toplamıştı yavrum kendini inşAllah size de yardımcı olmuşumdur yalnız hiç üzülüp stres yapmayın int de yazan kötü şeyleri de takmayın sadece bebeğinize odaklanın inanın herşey güzel oluyor