24 haftalık hamileyim. Doktorum 18.00-00.00 saatleri arasında hergün 10 tekme saymam gerektiğini, hissetmezsem hemen gelmemi söyledi. Sizin doktorunuzda böyle söylüyor mu ve bu şart mı? Çünkü bu olay beni strese sokuyor. Acaba bişey mi oldu? 10 oldu mu vs…..