Melekebbr Maden 21. Ve 24. Haftalar arasında gidilmesi öneriliyor kuzum en doğrusu 22de gitmeniz 🌸❤️ Ve bir perinatologda yaptırırsanız gönlünüz daha rahat olur tavsiyem yaşadığınız yerde iyi bir perinatoloji uzmanı bulup 22 haftaya randevu almanız
Maden Teşekkür ederim yazdığınız için benim 18+1 haftalık bebişim randevu Alicam bende dediğiniz gibi 20 inci haftalarda giderim bende..😉
yigitinannesiiiii Mamacool tok karnına gitmelisin canım bana biraz tatlı öğünler yiyin kahvaltıda öyle gelin dediler bebeğin hareketlenmesi açısından tok gelin diyolar
yigitinannesiiiii Bana 22. Haftadan önce gün vermediler en erken bu tarihte olur dediler en geçte 23. Haftanın sonununa kadar yaptırmanız gerek dediler 20. Haftada yaptırmak istedim ama olmaz dediler