Melikeuyar 29 haftalık olduk enfeksiyondan kurtulamadik bu seferki daha kötü böbreklerim vuruyo ağrısı böbrek değerleri yüksek cikiyo idrar yolu enfeksiyondan mıdır bilemedim ama bobreklere zarar verir mi korkuyrm bisy olcak diye antibiyotik başladı doktor
[silindi] Melikeuyar bende öyledim burda sirkeli su ile taharetlen denmişti yaptğmdan beri daha iyim Su şişesine biraz sirke koyup günde bir kez lavaboda onunla yıkanıyorum canım belki faydası olur sanada
Aytiii Melikeuyar Suyu içe bildiyiniz kadar bol için. Bende de bitmiyordu, böbreklerim çok agrıyordu, günlük 3 lt su içmeye başladım en az geçti..Doktorun yazmadıgı ilaç kalmamıştı 😊
Melikeuyar Aytiii aynen 2 böbreğime çok agriyo değerler yüksek çıkınca tedirgin olmaya başladım antibiyotik kullaniyrim
Aytiii Melikeuyar geçti canım..eger aşırı agrılar olursa mıtlaka böbrek doktoruna görünmelisiniz. Benim doltorum önermişti ama bende geçtiyi için gerek kalmadı dediyim gibi en güzel ilac bol su içmek, nekadar içe bilirseniz için derim
Melikeuyar Aytiii çok aşırı ağrı yok ama kendini belli ediyo ama ben 1 sene önce böbrek genislemesinden ameliyat olmuştum ama bu tek bibrekti smdi ikiside agriyo 15 güne ulstrayon verdiler bakalım.ne cikcak o tedirgin ediyo beni ztn
Aytiii Melikeuyar gece çok su tüketmeyin oda çok ağrı veriyordu bende. Aşırı agrı yoksa korkmayın, normaldir, inşallah Doktorunuzda gerekli müdahaleyi yapacaktır
Melikeuyar Aytiii doktor sadece antibiyotik verdi onunda faydasi yok bugün arttı iyice ağrı iki taraf birden agriuo sizin ne kdr agridi