Valla kızlar hepimiz aynı derdi yaşamışız, yaşıyoruz 🥲 ilk hamileliğim de çalışıyordum ama hiç böyle ağrım olmamıştı son ay dışında. Şimdi böyle erkenden olunca yandım dedim , umarım geçici bir durumdur hepimiz için.. oğlumu her gün site içinde ki parka indiriyodum okul sonrasında o oynarken bende yürüyüş yapıyordum devamlı ama 3 gündür resmen topallamaya başladım 😪 ama yinede hareket etmeye çalışıyorum. Anladığım kadarıyla da normal bir durum gibi görünüyor. Allah yardımcımız olsun 🌼