Fincan ben lavaboya gittiğimde idrarım kokuyordu ve mutfakta herşeyin kokusu tuhaf geliyordu adetim o zamanlar 2 gün gecmişti ama ben herşeyi yeni evlendiğime psikolojik olduğuna yoruyordum 4. Gün test yaptım hamile çıkmıştım . Adet oluyorum die koşuyordum wc ye bise yoktu ama adet ağrısıyla birebir aynı oluyo canım . Tek hatırladığım bu sonrasında zaten bebeğimi kaybettim aklımda kalan sadece bunlar 🥰 bide aşırı lavaboya gidiyordum . Yaptığım yemeği bir gün sonra yiyememiştim tiksinmiştim hepsi bu 4 gün içinde olmuştu. Sen yinede test yap cünkü herkeste belirti farklı oluyor en azından için rahatlar . Mesela ocaktan beri korunmuyorum her ay kasık ağrım adetten 1,5 hafta önce baslıyor siddetli oluyo acaba tutunuyor mu diyorum adetim hiç gecikmeden oluyorum bebek olmuyo 😅 Belirtileri anlamak zor yani