Zelihablcgl Kızlar sizin de göğüsler de ağrı ve ucunda kaşıntı varmi benim arada oluyor bide kasık ağrınız nee sıklıklaa oldu😘
Aytiii Kacıncı haftanızdasız? Bende 12-13. haftalardan başladı 25. haftadayım kremsiz duramıyorum, çok acıyor. Doktorunuza danışmadan krem kullanmayın, zarar ola bilir
Aytiii Zelihablcgl en iyisi doktorunuza danışın. Ben 12.13. haftalarda sordum izin vermedi krem kullanmama, şimdilik ancak zeytin yagı süre bilirsin dogal olması şart. Ama sizi çok iyi anşıyorum, 1 trimestırda en çok canımı yakan gögüs agrılarımdı