Aslisoydan Merhaba güzel anneler bugün 39 haftalik dogumumu sezeryanla sonlandırdık fakat bebeğimin solunum sorunu olduğu için yenidogan yogun bakımına aldılar başına gelen varmi tecrübeleri olan yaklaşık 1 hafta kalacağı soylenildi
Dlr48 Gecmıs olsun aslında 39 cok ii bir hafta ama sebebini soyledimi doktorlar herhangi bir sıkıntı varmıydı