Gizembiniciogl1 benimde dün oluk oluk oldu kanamam, bu 3. Gebeliğim 2. Gebeliğimde de 9. Haftada olmustu birden pıhtı ile birlikte düşürmüştüm, bebeğim 19+6 da öldü. Ve pıhtılaşma üzerinde hiç ama hiç durulmadı, genetik test vermedik, onu o doguma özel gibi düşündük. Oysa sonraki hamileliklerede etkisinin olacagnı dahi akıl edemedik, dün bacakalrımdan asagı işer gibi aktı gitti. Suan istirahat halindeyim iğneleri odlum ancak basa gelmeyince bilinmiyormus pıhtılasma ğzerine durun derim.lekelenme değilde yogun kanamanın.