gizemlianne12345 Erygt123 benimkinde hep genellikle sağda hissediyordum ama yeni yeni yer değişikliği yapmaya başlıyor normalde hep yapıyorlar ama biz genellikle öyle hissediyoruz az daha büyüsünler o zaman daha rahat tam güzel gezdiniz hissederiz inşallah 😅❤️
Pelinakcn Erygt123 kaçıncı haftadasınız? Bende hep solda hissediyorum 24.haftaya gireceğim. Bebeğim erkek, kayınvalidem erkek bebekler sola yerleşir diyor hep ☺️
sliya30 Erygt123 sanırım benimde sol ne güzel anlıyorsunuz nerde olduğunu 🙈🤣🤣 bende bakıyorum sol şiş o zaman solda mı oluyor elimle anlamıyorum daha 11 haftalık ama
sliya30 Denizz_48 sol kız mı oluyor bende sol hissediyorum.. Erkek istiyorum birazcık da hayırlısı kız da erkekde fsrketmez ama bir kızım var birde oğlan tadsam ama kız olsa hazıra konacak rahat hayırlısı 🙈