Meraklanma güzelim, ben de aynı senin gibiydim, hemen buraya yazdım, doktoruma da sormuştum, herkes cok normal şeyler demişti.
11hafta oldum halen belirtim yok, bunu bir daha söylemem demiştim çünkü nazar değiyor, ama boyle yazanları görünce dayanamıyorum, bizde aynı yollardan gectik meraklanma diyesim geliyor hep.
Sana da tavsiyem, sana doktorunun söylediklerine kulak as ve çok dillendirme belirtim yok diye, sonradan illa bir şeyler oluyor