Bende 37+6 yım pazartesi kontrolüm vardı doktorum artık her an doğumun olabilir belirtiler suyun gelmesi, nişan gelmesi ve karnının üst kısmından aşağıya doğru adet sancısı gibi sancı gelmesi dedi sadece bu bahsettiğin hakkında bişey söylemedi ama istersen doktoruna yaz o sana daha doğru bilgi verir