Merhaba herkese 36. Haftada bebeğim 3800 gr ağırlığında.şeker yüklemem de 136 çıkmıştı.doktor bebek iri , erken gelebilir dedi ama kilosu fazla olunca bi sıkıntı olabilir mi diye aklıma takıldı????doktora sorduğumda şekerin normal bi sıkıntı görünmüyor dedi.sezeryan tarihim de 7 Haziran.o zamana kadar biraz daha büyür sanırım 🤦♀️🙂🙂