Ankara ya gelin geldim tokiden devirli ev aldık noterden yapilanlar bildigim kadariyla senet karsiligi satisi olmayan konutlardi biz guvenemedigimiz icin biraktik direk satisi olanlar vardi bankadan borcuyla birlikte devir aldık. Cok iyi arastirin lıtfen emeginize yazik olmasin ☺️