Arkadaşlar başım çok dönüyor ara ara kötü oluyorum bazen tansiyon çok düşüyo sürekli ayakta iş yapıyorum mecbur ama uzanınca falan çok fena dönüyor bi kaç gecedir gözümü açıyorum geceleri dönüyor 🙁 neden acaba tansiyonmudur sadece dönme sebebi tuzluda yiyorum arada ama başka sebebi yoktur herhalde değilmi