Hamile1Tugce Kızlar yarın doğumum var ve ben çocuğumdan ayrılcamiism gibi hissediyorum çok garip yarın aslında buluscaz ama hep karnımda kalsin istiyorum
Sbm050421 Hamile1Tugce yalnızım sanıyordum 😅 24+4 üm bende çıkarmak istemiyorum ya bebeğimi 🥰🥰🥰 hep içimde kalsın istiyorum minnoşum , orada güvende geliyor 😇
eftelya_ser Hamile1Tugce ben de biran önce doğsun istiyorum çok merak ediyorum kucağıma almak istiyorum hemen
GriMavi Hamile1Tugce ilk gebeligim aynı his bende var nedense 🙈 rüyamda bile bebegimi kucagma almışım ama hala egilip karnıma bakıyorum hareket hissetmeye calısıyorum o derece Alışmışım hemen bu duruma😇
Hamile1Tugce eftelya_ser evet şu an gitsem alsalar da sabahı bekle esen sonuçta çıkacak ama😂 Cikmasada olur o benim bebisim sayesinde yuruyemesemde hahha
Deletedmom727272 Hamile1Tugce 34 yaşındayım annem hala seni karnıma geri sokasım var diyor, nesil geçsede arzusu aynı kalıyor demek😂😂
papatya56 15 günlük bebeğim hamileliğimi özledim karnımda her tekme attığında dünyalar benim oluyodu çok şükür saglıkla kucagıma aldım her gece 12 den sonra burdaki bilgileri okumayı özledim