Nurem20 @yagmur50 dün olmam gerekiyordu olmadım, erken gebelik testi aldım bir de, ama sonuç negatif. Keşke olsa, olsak ama büyük ihtimalle her an aklımız da olduğu için psikolojik bir gecikme çok üzgünüm, erken gebelik testlerin de yanılma payı çok düşük, çıkmamıştır da diyemiyorum. Aynı durumdayız, kan testi vermeye ise hiç niyetim yok, idrar da negatif çıkan bir sonuca bir de diğer yıkımı kaldıramam, her ay aynı durum yoruldum………