Deleted4445656 Kızlar 15. Haftada sol kasıgımda yırtılma gibi esneme acısı var normal mi acaba büyüdükleri için midir? Sol tarafıma yatarken yada yataktan kalkarken oluyor genelde
EzgiKly Deleted4445656 benim de 16.haftamda sağ tarafımda bir ağrı olmuştu. Üç dört gün eğilip kalkarken bile zorladı beni. Bebekler büyüdükleri için çok aşırı olmayan kanamasız ağrılar normal🌺
teachering06 Ben 17. Haftadayım 14-15ten beri oluyor, tekil gebelik. Bugün doktoruma gittim rahim ağzını felan ölçtü, sıkıntı yok, bebek hareketli, rahmimi geriyor bu yüzden ağrı hissediyorsun dedi.