7+2 deyim 10 gündür düzgün beslenemiyorum kokular çok fena kraker bisküviyle geçiriyorum karnım çok acıkıyor ama yiyemiyorum. Artık midem kötü oldu bulantıyı geçtim midem ağrıyor kötü beslenmeden. Ne yapmalıyım sizce hepsi normal mi yoksa bi doktora gitmem gerekir mi?