Kizlar adetim 1 gun gecikince kan testi yaptim 0.05 cikti🤦🏼♀️ Yukselme ihtimali yok sanirim, hala adet olmadim . Son gecen ay 19 unda adet oldum. Klomensiz adet olamiyorum ve zamaninda gelmiyor. Oyle de olunca ovulasyonu bilemiyorum🤦🏼♀️Siz ne zaman hamile kaldiniz kimyasal dan ve dis gebelikten sonra🍀