Imasleeper Peloser Sezeryan oldum ben. Böyle bir ağrı yok. Normal doğum yapabiliyorsan eğer sakıncası yoksa kesinlikle onu tercih etmelisin. Mecburen sezeryana dönmenizi öneririm. 20-25 gün sonra ağrısı geçti benim çok zor zamanlardı inanın
Annekuzusu_Ayaz Peloser tabiki normal doğum en azından kendini kolayca toparlayıp bebeğine falan bakabiliyosun
Peloser dugmeannesi doğru söylüyorsun. Ne bilim sezeryanın daha iyi olduğunu söyleyenlerden biri yıllardır ebe hemşire olarak çalışan biri olunca kafam karıştı. Doktorum da bana bıraktı. Şimdilik normal için de bir sıkıntım görünmüyor. Tabi daha 2 ayım var🤣neyse düşünmim ben henüz.
dugmeannesi Peloser düşünme hiç kuzum benim doktorum bile şuan normal olması için hiç bir problem yok diyordu ama sana kesin normal diyemem anlık bişey diyordu keyfini çıkar hamileliğin ve akışına bırak 💕❤️😁 sagliklica al kucağına inşallah ❤️
bebekrehberi hunilimom ben de sizin gibiyim. Normal doğumda süreci kendim de görücem. Ama birine kendimi teslim edip beni kesmesine izin vermek çok korkunç geliyor o yüzden sezaryen istemiyorum. Zaten bebek için de daha sağlıklı normal doğum
hunilimom bebekrehberi aslında ne yapacağını bilirsen o da kolay doğru nefes egzersizi ıkınma vs gibi
hunilimom Merrygirl bilemiyorum benim bulunduğum ilçede özel hastane doktorları takip ediyorum onlar yaptırıyor
Ezelunal1818 Peloser bende neden övdüklerini anlamıyorum. Ama benim normal doğumum çok kolay geçmişti belki o yuzden bana daha ağır gelmiştir.
Yesim619 Peloser valla bir zorluk yaşamadım sadece ameliyat haneden çıktıktan sonra çok üşümüş tüm sağolsun hemşireler çok iyi ilgilendi hemen kalktım ayağa yürüyüş falan yaptırdılar yarım saat içinde doğum um oldu eve çıktıktan bir hafta içinde toparladım..
Peloser dugmeannesi çok teşekkürler🥰evet evet dediğiniz doğru düşünmek yok😘😘sağlıkla gelsin de nsl gelirse gelsin.