Cnsakf Larakaya baya yüksek bi fşyat çıkıyor işçilik. Mesela benim işlemeli 20 gram bileziğim alırken 10 bin liraydı bozdururken 5 bine bozdular yarı yarıya fark ediyor
Vicibici Cnsakf bu kadar farketmesi imkansız. Yarı yarıya zarar olması çok zor bir ihtimal. Ya altın çok yüksekken alıp düşünce bozdurmuş olabilirsiniz. Bileziğiniz taşlı veya cebe tarzında bişey miydi?