2 mayıs 126 , 5 mayıs 390 cıktı beta sonucum . 2 gündür leke şeklinde kanamam olunca bugün hastaneye gittim beta sonucum 900 çiktı (olması gerektiğinden daha düşükmüş) Kesem de aşşağida ve az gelişmiş göründü. Doktorum düşük yapiyosun dedi cumartesiyi beklicez . Bu durumu yaşayan var mı ? Sizce olumluya dönmez mi ? 😢😢