zumradmr_11 etmezmiyim Allah sağlıkla almanızı nasip etsin yavrunuzu kucağıniza, insallah tum yasadiginiz acıları hafiflerir evladınız. Benim doktorumda ilk hedefimiz 34 u görmek dedi en geç 37 de alırım dedi oda gidişata göre sanırım okadar bile beklenmeyecek. İlk kızımda böyle olmamıştım simdi kilo alamayacak çok erken gelecek diye korkuyorum yada Allah korusun gelişimi duracak diye. Tansiyonum şu aralar 12/8- 11/7 civarlarında gidiyor insallah hep böyle kalır. Spot idrarda protein yok ama benim geçen seferde 24 saatlik idrarda çıkmıştı protein kaçağı. Rabbim korktuklarimizdan emin kılsın yasatmasin onları. Sağlıkla alalım insallah evlatlarımızı 🤲🤲🤲