Yasemi_h ben canım ben ahh ne olaylar atlattım anlatamam psikolojikmen çöktüm Ben de üç senelik evliyim ve asker eşiyim 2:30 senedir eşim yoktu Adam evlendiğimiz zaman gördüm sadece bir ay önce eşim geldi 20 gün kadar burada kaldı kadın doğuma gittik özele muayene oldum bana
- Polikistik over 5 dedi eşimin mesleğinden ötürü görüşememizden dolayı hamile kalamayışım vs. Bana direk aşılama ve tüp bebek dedi sen hamile kalamazsın dedi kalırsın ama eşin yanında olması lazım yumurtlama dönemlerinde oda bir ihtimal dedi o yüzden riske atma direk gel aşılama veya tüp bebek yapalım dedi ben istemedim eşim gitti bir hafta ben kendimden o piskoloji atamadım çocuğum olmazsa diye Çok video izledim kimisi polikistik kısırlık yapıyor diyor kimse yapmıyor diyor keşke video izlemeseydim onlar çok moralimi bozdu eşim gittikten 2:30 hafta sonra ben hamilelik testi yaptım adet günüme daha vardı halbuki Ben öyle içimden gelerek idrar testi yaptım ve çift çizgi çıktı yani pozitif hamileyim😂😂😂 nasıl ağladım inanamazsınız Rabbime hep dua etmiştim her şeyi Allah’tan bir doktora bağlı kalmamak lazım hatta hep diyorum bana bunları söyleyen doktora gideyim de al bu testi bir yerine koy diyecektim😂😂😂 Pozitif olduğunu gördüm direk kan vermeye gittim özele bana 2 veya 3 haftalık Hamilesin dediler Kan değerim 155’ti geçen hafta çarşamba kontrole gittim keseye düşmemiş daha çocuğum göremedik o yüzden canını sıkma senin eşin yanındaysa senin çocuk yapma oranın daha yüksek Rabbim bütün isteyen herkese versin🌺🌺🌺💘💘