Hafize3536 Acaba bu durumu yaşayan anneler varmı nasıl dönmesini sağladınız ne zaman sonra kanala girdi %4 hamilerle bu durum raslanıyormuş ama benim kızın başı yukarda😭 ne yaptıysam dönmüyor
FatmaNur_27 Hafize3536 benimdeeee ya 34+4 deyim kafası yukarda doktor 37. Haftada tekrar kontrol edelim dedi bol bol yürüyorum inşallah döner
Yanne Hafize3536 benimde öyleydi hep soluma yattım yan dönmüş bebek şimdi bakalım ne zaman kanala giricek 31+3
bahar_ayax Hafize3536 benim deaynır durum bebegin başı yukarda donme ihtimali var mı bilmiyorum ama bnm karnım hep sertleşiyor yani butun karnım degil sadece bebek nerde hareket etse sertleşiyo kasılmamı oluyo acaba
Hafize3536 Eslem_1 doktor biz yine baş aşşağa gelmesini isteriz dedi sezeryanda olsa en saglıklısı buymuş
Hafize3536 FatmaNur_27 benimde 36 da kontrol var bakalım doktorum 38 ze kadar dönmesini bekleriz dedi yani başı yukarda olunca kafası karnımdan dışarı cıkıcak gibi ve hareketler azaldı başı yukarda oluncq sizinde öylemi
Hafize3536 Yanne sola yatamıyorum ya😭kendimi hep sağda buluyorum yatınca doktora sordum önemli deil uyanınca dönün solunuza dedi bende öyle yapıyom benim bebe 32 haftadır başı yukarda dönmüyor😭
FatmaNur_27 Hafize3536 aksine çok haraketli ya sanki kemiklerim kırılıyor bazen sürekli de kaburgalarımin altında oynuyo
Hafize3536 bahar_ayax benimde öyle sertleşiyor ya sağ yada sol meğersem bebek başıymış kasılmada deilmiş doktora sordum kasılma rahimde hissediliyormuş
150_gelartik Hafize3536 valla benim kiz da aynını yaptı . 37. Hafta başını sağ alt kasiga yerleştirdi . Tam olarak hazneye girmeyince biz sezaryen olduk kuzum ya. Döndürmek için sguad çektim koltukta popoyu hafif kaldırarak yattım
Hafize3536 150_gelartik deniycem bende bugün 35 haftaya girdik bakalım 36 olunca denemelere başlayacağım inşallah döner