Guzucuk25 sema_altas55 ben komple korse tayt kullanıyorum ilk kızımda almıştım çok faydasını gördüm şimdi 1 ay önce yeni doğum yaptım hiç deforme olmadı kullanıyorum hala çokta memnunum
Melike sema_altas55 Korse tayt olarak değil de owlinin korsesini kullandım memnundum ondan. Düzenli kullanımda etkisini görürsünüz bence ben düzenli kullnmadım 🫣