limoncicegimFO 1 ay ilacı kullanıp gidecem kan testi yaptırcam düşmezse doz yükseltmesi yapacağını söyledi doktor bebeğe bişey olur mu dedim yok düzenli kullan bişey olmaz doğuma kadar kullanacak dedi… Ve benim hamilelik öncesinde de yüksekliğim vardı bu levotiron 25 mg günde bir tane içiyordum 6ay kullandım bu ilacı TSH düşünce bırakmıştım ocaktan beri icmiyordum TSH değerim düştüğü için. Şimdi de hamile olduğumu öğrendim yine yüksekmiş ilacima başlattı yine 5+6 haftalık hamileyim. Şu an ki değerim de 3.2 TSH normal bir insana göre gayet normal değer ama hamilelik ilk 3 ay 2.5 ve altı olması lazm dedi doktor