Deniz2961 oncesınde asıstanı her zaman ılac kullanamazsın dedı gebesın olur dedı bu haftada yuksek cıkdı tekrar ıstedı ıalc yazmıyor sadece olcuyor resmen yarın saglık ocagına gıdıcem oradakı doktor asısdan daha ıyı . Bugunde bebek nstde az hareket ettı ıkı kere gırdım nstye .hep bole endıse korku ıcındeyım bıse olcak dıye