Eslem_1 Gul_2222 ooo baya olmuş doktorunuz ne diyor Daha dazla beklemez sanırım doğum şekli planlandı mı ya da suni sancı mı verilecek acaba ?
Annekuzusu_Ayaz Gul_2222 benn yarın 41+0 oğluşum keyfi yerinde gelmek istemiyor ama cuma sabah 8 de suni sancıyla doğuma alınacam
Gul_2222 Eslem_1 vlla gecen hafta gittim donememıs daha 2gun sonra acılden gırs yaptr dedı bnde normal olsn dıe gitmedm 2cocugumda normal oldu