Yarenyurtseven Merhabalar ben suan 4.5 aylık gebeyım ılk normal doğum 2. Sezeryan doğum 3. De sezeryan olacak muhtemelen 2. Kez sezeryan olan anneler bılgınıze ıhtıyacım var benı neler beklıyor
hafsam_omerim Yarenyurtseven herkes sıraya girmiş bekliyor bende beklim bari 😀 30.haftadayım 2.sezeryan olacak
Naile_7732 Yarenyurtseven oncekı sezeryana gore dıkıs yerı biraz fazla acıyor o kadar baskada birseyı yok
Tugba- Bende 29 haftalık hamileyim ilki sezeryandi yine sezeryan olacak gibi duruyor bende bekleyeyim barı 🙂