Merhaba 1 Mayıs reglimin ilk günüydü reglime 6 gün kala test yaptım erken gebelik çift çizgi anında çıktı aynı gün 23 Mayıs’ta kan testi verdim 35.65 çıktı bugün yine gittim ama laboratuar ile ilgili sorun varmış veremedim malesef öğrenemedim artış var mı uokmu bir önceki gebeliğimde kalp yavaşlığı nedeni ile düşük olmuştu yine aynı şey olursa diye çok korkuyorum varmı bat 29 olup test yaptıran acaba?