Ben 10 haftalık gebeyim gebelikle birlikte özel bölgemde kondilom sigili çıktı doktorlarda 12. Haftadan sonra yakalim dediler şuan küçük boyutta. İki farklı doktor görüşünü aldım birisi normal doğum yapabilirsin dedi birisi yapamazsın dedi aklım çok karıştı bilginize ihtiyacım var🤲🏻😒