Minikcennetim Kızlar var mı boş gebelik yaşayan yeni hamileyim daha kalp atışını duymadım 5 haftalık kesem 4 haftalık çıkınca iyicene korktum yine mi boş gebelik diye doktor 10 gün sonra gel dedi 🙏
Mihrimahvuslat Minikcennetim daha çok küçük canım bende boş gebelik geçirdim 7+6 olmama rağmen bebek yoktu çok yenisin endişelenme bişey olmaz Allah’ın izniyle
Aaysn Minikcennetim içini ferah tut canım benim ilki boş gebelikti şi di çok şükür sağlıklı ilerliyo tekrarlayacak diye bi durum yok herşey güzel olacak Rabbımim izniyle 😇
Ayseport Minikcennetim bnde geçen yıl boş gebelik yaşadım ama bu yıl boş çıkmadı içini ferah tut vardr bebek
Mihrimahvuslat Minikcennetim bende yaşadım ama bir kere oldu diye tekrarlancak anlamına gelmiyormuş ferah tut içini Allah korusun kötü düşünürsen olur rahat ol dua et bol bol
Minikcennetim Aaysn çok teşekkür ederim bende ümitliyim inşallah bu kez bebeğim benimle şu 10 gün bi geçse bi duysam kalp atışını tamam ben anneyim diycem🥺🙏
cennet_aka27 Minikcennetim inşallah canım korkunu anlıyorum 🥰 boş gebelik yine olacak diye birşey yok
Bnmv-1 Minikcennetim geçen sene boş gebelik yaşadım şuan ikinciye hamileyim senin gibi çok korktum boş gebelik olacak diye ama çok şğkğr boş gebelik değil kalp atışını duyduk sende duyacaksın eminin tekrarlamıyormuş öyle diyor doktorlar