Bet7408 ben aynı sizin gibiydim normalde canım yanacak Die korkuyordum sezeryan dan iğne yüzünden genel olursamda benden önce herkes bebeği görecek hırsına normal doğuma karar verdim birde canım aşırı tatlı dikiş acısı olursa die kendimi teselli edip bir gün dayan sonra rahatsın deyip normal yaptım çevremdeki herkes şok oldu çünkü benden asla beklemiyorlardı buna annemde dahil iğne korkum olduğu için eğer bir daha soğursam yine normal yaptım sadece daha fazla nefes egzersizi çalışırım nefesle gelen kasılmaları daha rahat karşılıyorsunuz gece 12 de kasılmalar hafif hafi başladı sabah 8.40 ta doğurdum doğum haneye girdim dr geldi 2. Okunmasa çıktı bebek çok rahattı evde avaz avaz bağırıyorlar hiçte öyle değilmiş dedim kişiden kişiselde değişebilir çokta birşey demek istemiyorum ama benim çöm rahat geçti ve doğummyapmamıi gibi hayatıma devam ettim çok iyi oldu benim için iz içinnhayırlısı hangi yöntemse o olsun kimseyi dinlemeyin içinize hangisi sinerse sağlıkla sıhhatle kavuşmanız dileğiyle