Kızlar 32. Haftamdayım benim gibi canı tatlı olup 2 doğum şeklinden aşırı korkan var mı gelin sarılalım napıcaz dertleşelim bebeğime kavuşmanın hayalini bile kuramıyorum nasıl doğuracam ben direk sezeryan mi istesem diyorum normal nasıl yaparım diyorum bilmiyorum kafam çok karışık