Uykuludunyam46 Merhaba kızlar Ramazan ayının başında 8 haftalık gebeliğim düşükle sonuçlandı. Kürtaj olmama gerek kalmadı çok şükür. Aranızda böyle olupta tekrar gebe kalan var mı kaç ay sonra kaldınız?
Melisakplnn Uykuludunyam46 bizim komşu 1 adet geçirip üstüne hamile kaldı ikizi oldu maşallah bbeim doktorumda en az 3 ay dedi. Yani Allahın hikmeti
Uykuludunyam46 Melisakplnn yaaa maşallah allahım esirgesin. Aslında benim doktorum da 1 adet bekle sonra deneyebilirsin demişti şuan daha ilk adetim oldum ama çevremde düşük yaşayan çok insan var en az 3 adet bekle diyolar kendini iyice toparla diye bilemedim