dayi Kızlar bugün kontrolümüz vardı şükürler olsun bebeğimin kalp atışını duydum normalde sat 8 Nisan. Bebiş 6+5 günlük olması gerekirken doktor 6+1 olduğunu geç yumurtlama olduğunu söyledi var mı bu durumu yaşayan bi problem oluyor mu acaba?
Duy_gu dayi benimde bir hafta geri söylemişti benim hesabıma göre şuan bebeğim. Yanımda şükür sorun yok canm
gulsuayan dayi yok canım korkma problem olmaz 1-2 hafta geriden gelenler de oluyor ama bebek son 2 ayında ya da gelişimine göre haftasıyla uyumlu oluyor düzene giriyor çok normal yani
Omay0707 dayi canısı benimde dün varsı 8+5 diye gittim 6+1 olarak kalp atışını duydum çok şükür geç yumurtlama geç döllenme olmuş herşey normalse sorun etme kuzum sağlıkla gelsinler
Duy_gu dayi ne demek canm böyle şeyleri stres yapma hamileliğinin bebeğinle aynı bedende olmanın tadını çıkar 😘
gulsuayan dayi tabii canım hiç dert etme bi bakmışsın bebek önden gitmeye bile başlamış daha basindasin düzene girer o
dayi Omay0707 her şey normal dedi doktorum çok sevindim maşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi ☺️😍
Omay0707 Melisaekr doktorum adet tarihimi degiştirdi öyle takip edebilirsin dedi normalde 25 marttı dün 11 nisan olarak değişti